You don't win friends with salad- Homer J. Simpson










dinsdag 8 maart 2011

Een eigen blog?

Koken is iets wat ik eigenlijk geweldig leuk vind. Het ontspant me -nuja, zolang er niemand mijn territorium binnenkomt :p- en ik hou er echt van om te koken voor mijn fijne vrienden. Niks zo plezant als samen tafelen behalve het tafelen verzorgen denk ik dan. Mijn beste vriendin Lisa is een tijdje geleden ook gestart met een blog en feitentlijk eigentlijk vond ik dat een schoon idee. Mijn insteek is wel wat anders: zij heeft een echte lifestyle-blog met food, reizen, shoppen, .... ( kijk eens op The 3L syndrome, erg knap gemaakt!) Mijn life is met wat minder 'style' dus dat ga je waarschijnlijk ook zien aan mijn blog: ik wou gewoon graag de gerechten die ik maak voor mijn vrienden graag met jullie delen (en zo vergeet ik ze zelf ook niet:)). Geniet ervan (en in case of emergency....ga naar hier !
Greetz!

2 opmerkingen: